Vrácení zboží a reklamace

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Neodpovídá zakoupené zboží z nějakého důvodu vašim představám? Nemějte obavy. Nevyhovující produkty můžete do 14 dnů od převzetí balíčku klidně vrátit, a to bez udání důvodu.

Zboží je potřeba vrátit nepoškozené, pořádně je zabalit (stejným způsobem, jakým bylo zabaleno při
přepravě z našeho skladu k vám) na vlastní náklady poslat přes zásilkovnu na adresu: 28, Náchodská 868, 193 00 Praha 20.

Do balíčku nezapomeňte přiložit vyplněný formulář Odstoupení od kupní smlouvy, který si můžete stáhnout a vytisknout kliknutím na odkazu: Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.

Jakmile zboží dorazí na náš sklad, budeme vás informovat o dalším postupu. Zpravidla však vracíme peníze za zboží do 14 dní od doručení balíčku k nám na sklad, a to na číslo účtu uvedené v přiloženém formuláři.

Upozorňujeme, že jestliže byl nákup proveden na firmu (tento krok potvrzujete již v nákupním košíku), není možné uplatnit práva spotřebitele a nejsme povinni zboží přijmout. Jako kompenzaci za vrácené zboží tedy nevracíme finanční prostředky, ale vystavujeme slevový kód v hodnotě vráceného zboží, který je možné uplatnit do příští objednávky.

REKLAMACE

Rozbité zboží

Ačkoliv děláme maximum proto, abychom vám zboží dopravili v bezpečí, může se stát, že se během přepravy rozbije, i přesto, že byl balíček od nás pečlivě zabalen.

Pokud zjistíte poškození zásilky už při přebírání zboží, balíček před dopravcem otevřete, zkontrolujte zboží, a pokud je poškozené, sepište na místě s dopravcem zápis o škodě. Ten je nutný pro vyřízení reklamace. Poškozenou nebo neúplnou zásilku máte právo nepřebrat. Po sepsání zápisu nás co nejdříve kontaktujte e-mailem na martin@drevozivota.cz. Výrazně tak urychlíte řešení reklamace a náhrady zboží.


V případě, že na poškození zboží přijdete až po rozbalení balíčku, postup se lehce liší v závislosti na to, který dopravce vám zásilku přivezl:

  • Pokud balíček přivezla Česká pošta:

    Pokud uvnitř balíčku naleznete poškozené zboží, reklamujte balíček na kterékoliv pobočce České pošty do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky. Zásilku je nutné donést v původním stavu – včetně obalů a výplní (pořiďte si fotografie obalového materiálu, rozbitého předmětu, adresního štítku a nálepky „Křehké“). Česká pošta nemusí reklamaci přijmout, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání.

  • Pokud balíček přivezlo PPL:

    Pokud uvnitř balíčku naleznete poškozené zboží, kontaktujte nás a my s vaší pomocí reklamaci s PPL vyřídíme. Zásilku je nutné uchovat v původním stavu – včetně obalů a výplní - a pořídit fotografie obalového materiálu, rozbitého předmětu, adresního štítku a nálepky „Křehké“). Tyto fotografie nám neprodlěne pošlete na e-mail obchod@bellarose.cz, abychom mohli s PPL sepsat reklamaci. O dalším postupu vás pak budeme informovat.

  • Pokud váš balíček dorazil přes Zásilkovnu:

    Zásilkovna bohužel uznává reklamace pouze v případě, když si balíček otevřete přímo na pobočce. Máte-li tedy při převzetí pocit, že by obsah balíčku mohl být poškozený, rozbalte si jej přímo tam a případně reklamaci vyřešte se Zásilkovnou. Pokud rozbité zboží objevíte až doma, pošlete nám e-mailem kompletní fotodokumentaci a domluvíme se na dalším postupu.

 

Vadné zboží

I když všechny produkty po výrobě a před zabalením pečlivě kontrolujeme, abychom vám jej doručili v co největší kvalitě, může se stát, že přehlédneme nějakou vadu. Pokud nějakou takovou vadu na produktu najdete, ihned nás prosím kontaktujte na e-mail martin@drevozivota.cz a do e-mailu rovnou přiložte i fotografie zjištěné vady. Co nejdříve vás budeme informovat o dalším postupu.

V případě, že po vás budeme požadovat zaslat zboží zpět, pošlete nám spolu s ním vytištěný a vyplněný reklamační list, který si můžete stáhnout a vytisknout kliknutím Reklamační list dřevo života_. Pokud reklamaci uznáme jako oprávněnou, pošleme vám buď nový kus zboží a nebo vám vrátíme peníze. V případě oprávněné reklamace vám budou vráceny také veškeré náklady vynaložené na přepravu reklamovaného zboží