Informace k reklamacím a vrácení zboží

Vše o nákupu > Informace k reklamacím a vrácení zboží

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ - ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

V případě, že doručené zboží není podle Vašich přestav, můžete nám do 14 dní zboží vrátit zpět. Zboží je potřeba vrátit nepoškozené, pořádně je zabalit (stejným způsobem, jakým bylo zabaleno při přepravě z našeho skladu k vám) a na vlastní náklady poslat přes jakéhokoliv dopravce na adresu: dřevo života, Kostelní Lhota 47, Kostelní Lhota 289 12. V případě zaslání na jinou adresu či na výdejní místo bez předchozí domluvy, nebude možné vrácení zboží uznat a převzít.

Do balíčku nezapomeňte přiložit vyplněný formulář Odstoupení od kupní smlouvy, který si můžete stáhnout a vytisknout kliknutím na odkazu: Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.

Zboží, které bude odesláno na výdejnu či Z-box bez předchozí domluvy nebude akceptováno. Zásilky odeslané jako dobírka budou automaticky vráceny odesílateli. Nebo využijte náš formulář od Retino pro snadnější vyřízení vrácení zboží.

Jakmile zboží dorazí na náš sklad, budeme vás informovat o dalším postupu. Zpravidla však vracíme peníze za zboží do 14 dní od doručení balíčku k nám na sklad, a to na číslo účtu uvedené v přiloženém formuláři. Za zboží vyrobené na míru či poškozené nelze vrátit peníze. V případě využití služby Expres, nelze vrátit peníze za tuto službu.

Upozorňujeme, že jestliže byl nákup proveden na firmu (tento krok potvrzujete již v nákupním košíku), není možné uplatnit práva spotřebitele a nejsme povinni zboží přijmout. Jako kompenzaci za vrácené zboží tedy nevracíme finanční prostředky, ale vystavujeme slevový kód v hodnotě vráceného zboží, který je možné uplatnit do příští objednávky.

REKLAMACE

Rozbité zboží

Ačkoliv děláme maximum proto, abychom vám zboží dopravili v bezpečí, může se stát, že se během přepravy rozbije, i přesto, že byl balíček od nás pečlivě zabalen.

Pokud zjistíte poškození zásilky už při přebírání zboží, balíček před dopravcem otevřete, zkontrolujte zboží, a pokud je poškozené, sepište na místě s dopravcem zápis o škodě. Ten je nutný pro vyřízení reklamace. Poškozenou nebo neúplnou zásilku máte právo nepřebrat. Po sepsání zápisu nás co nejdříve kontaktujte emailem na info@drevozivota.cz. Výrazně tak urychlíte řešení reklamace a náhrady zboží.


V případě, že na poškození zboží přijdete až po rozbalení balíčku, postup se lehce liší v závislosti na to, který dopravce vám zásilku přivezl:

  • Pokud balíček přivezlo DPD:

    Pokud uvnitř balíčku naleznete poškozené zboží, kontaktujte nás a my s vaší pomocí reklamaci s DPD vyřídíme. Zásilku je nutné uchovat v původním stavu – včetně obalů a výplní - a pořídit fotografie obalového materiálu, rozbitého předmětu, adresního štítku a nálepky „Křehké“). Tyto fotografie nám neprodlěne pošlete na e-mail info@drevozivota.cz, abychom mohli s DPD sepsat reklamaci. O dalším postupu vás pak budeme informovat.

  • Pokud váš balíček dorazil přes Zásilkovnu:

    Zásilkovna bohužel uznává reklamace pouze v případě, když si balíček otevřete přímo na pobočce. Máte-li tedy při převzetí pocit, že by obsah balíčku mohl být poškozený, rozbalte si jej přímo tam a případně reklamaci vyřešte se Zásilkovnou. Pokud rozbité zboží objevíte až doma, pošlete nám e-mailem kompletní fotodokumentaci a domluvíme se na dalším postupu.

  • Pokud váš balíček dorazil přes WE|DO (Allegro One):

    Pokud uvnitř balíčku naleznete poškozené zboží, kontaktujte nás a my s vaší pomocí reklamaci s We|Do vyřídíme. Zásilku je nutné uchovat v původním stavu – včetně obalů a výplní - a pořídit fotografie obalového materiálu, rozbitého předmětu, adresního štítku a nálepky „Křehké“). Tyto fotografie nám neprodlěne pošlete na e-mail info@drevozivota.cz, abychom mohli s WE|Do sepsat reklamaci. O dalším postupu vás pak budeme informovat.

  • Pokud balíček přivezla Balíkovna:

    Pokud uvnitř balíčku naleznete poškozené zboží, reklamujte balíček na kterékoliv pobočce České pošty do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky. Zásilku je nutné donést v původním stavu – včetně obalů a výplní (pořiďte si fotografie obalového materiálu, rozbitého předmětu, adresního štítku a nálepky „Křehké“). Česká pošta nemusí reklamaci přijmout, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání.

Vadné zboží

I když všechny produkty po výrobě a před zabalením pečlivě kontrolujeme, abychom vám jej doručili v co nejvyšší kvalitě, může se stát, že přehlédneme nějakou vadu. Pokud nějakou takovou vadu na produktu najdete, ihned nás prosím kontaktujte na e-mail info@drevozivota.cz a do e-mailu rovnou přiložte i fotografie zjištěné vady. Co nejdříve vás budeme informovat o dalším postupu.

V případě, že po vás budeme požadovat zaslat zboží zpět, pošlete nám spolu s ním vytištěný a vyplněný reklamační list, který si můžete stáhnout a vytisknout kliknutím Reklamační formulář dřevo života. V případě, že balíček nebude obsahovat formulář či jiný dokument, z které bude možné identifikovat objednávku, může se reklamační proces prodloužit o několik dní až týdnů. Pokud reklamaci uznáme jako oprávněnou, pošleme vám buď nový kus zboží a nebo vám vrátíme peníze

Zpět na stránku Vše o nákupu